Цукерковий гігант Mars Wrigley не боїться гратися зі своїми продуктами, особливо, коли йдеться про Skittles. Нещодавно культовий бренд райдужних цукерок отримав капітальний ребрендинг, організований компанією-консультантом з дизайну Elmwood, з метою пожвавити його візуальний стиль, зберігши при цьому основну ідентичність.
Три ключові елементи лежать в основі нового смаку веселки. По-перше, команда взялася за типографіку. Шрифт Skittles, давній символ бренду, був оновлений, щоб посилити його чіткість та вплив. За словами директора з дизайну Elmwood Пола О’Браєна, логотип тепер має «жорсткішу тінь», що додає йому більшої виразності, а також витончену арку для відчуття руху та грайливий вигин на букві «К», що відображає індивідуальність бренду.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/05/75546d2f-78487e63.gif?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/05/75546d2f-78487e63.gif?x90209)
Крім того, серце паковання Skittles, фірмова веселка, також зазнала змін. Тепер вона стала сміливішою та яскравішою, щоб привертати увагу на переповнених полицях магазинів і трансформуватися в диджитал світ, де чіткі, яскраві візуальні образи мають вирішальне значення.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/05/08_skittles_infinity_v2-1024x576.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/05/08_skittles_infinity_v2-1024x576.png?x90209)
Щоб передати унікальний голос Skittles, команда розробила новий дизайн, який розповідає історію, що отримала назву «Безглуздий». Він пропонує розважальний вихід за межі здорового глузду, залишаючись радісним і вільним, водночас підкреслюючи веселу вдачу Skittles.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/05/12_skittles_guidelines_tile_case_study3-1024x576.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/05/12_skittles_guidelines_tile_case_study3-1024x576.jpg?x90209)
Нарешті, окремі цукерки, які сам бренд ласкаво прозвав «сочевицями», отримали власний простір на пачці. Відокремлення їх від веселки дозволяє послідовно використовувати перевернуту веселку та логотип у цій виділеній зоні, створюючи більш чітке та адаптивне полотно для майбутнього сторітелінгу бренду. Тепер сочевиця має фірмовий макет, який наповнений рухом, що супроводжується плавними візуальними ефектами.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/05/a327f54a-db3994f2.gif?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/05/a327f54a-db3994f2.gif?x90209)
Це стратегічне оновлення, яке розпочалося у Великій Британії, ідеально відповідає прагненню покоління Z до автентичності та брендів, які не ставляться до себе надто серйозно.