Справжня ескадрилья авіаторів ВМС США переживає минуле у зворушливому короткометражному фільмі від компанії з продажу послуг кабельного телебачення, Інтернету, телефону та бездротового зв’язку Xfinity та креативної агенції Goodby Silverstein & Partners.
Знятий у рамках Місяця вшанування військовослужбовців, фільм «The Aviators» розповів історію дідуся, який згадує, як він був моряком ВМС США і керував літаком A-4 Skyhawk. У миттєвих сценах між своїм минулим і сьогоденням ветеран розповів онуці свої історії, з нетерпінням очікуючи на зустріч з колегами-ветеранами.
Зняті оскароносною режисеркою, ці розповіді надихають онуку зробити дідусеві та його друзям сюрприз за допомогою VR-гарнітури, щоб допомогти їм знову літати за допомогою інтернету Xfinity.
Кампанія розпочалася після того, як Xfinity була визнана одним із провідних роботодавців для ветеранів у країні. У 2022 році материнська компанія Comcast NBCUniversal була визнана телекомунікаційною компанією №1 у США для ветеранів. З 2015 року компанія також прийняла на роботу понад 21 000 ветеранів, військовослужбовців Національної гвардії та резервістів, а також дружин військових, об’єднавши понад 9 000 працівників у свою ресурсну групу Veterans Network.
Для створення кампанії Comcast NBCUniversal та GS&P зібрали групу справжніх ветеранів-льотчиків В’єтнамської війни, які зіграли у фільмі.
Окрім фільму, Comcast запускає нову програму знижок для військових, а також виділяє 1 мільйон доларів неприбутковим організаціям, що допомагають військовій спільноті та працюють над забезпеченням диджитал рівності для цієї групи.