«Ти краще за розбірні меблі»: онлайн-маркетплейс вінтажних меблів потролив IKEA
01 Тра 2024, 13:35

«Ти краще за розбірні меблі»: онлайн-маркетплейс вінтажних меблів потролив IKEA

Чемпіон з виробництва екологічних меблів, компанія Vinterior, подвоює свою місію зробити вінтаж новою нормою, запускаючи рекламу по всьому Лондону, яка грайливо висміює індустрію розбірних меблів.

Наслідуючи вірусну кампанію в лондонському метро, яка була спрямована на певний шведський меблевий бренд, остання кампанія Vinterior поєднала в собі привабливі нові креативи та улюблені слогани, що розкидані по метро, залізничних станціях, лондонських автобусах та білбордах.

Створений у партнерстві з агентством 10 Days, онлайн-маркетплейс вінтажних меблів Vinterior не гребує ніякими засобами у своєму постійному хрестовому поході проти «швидких меблів». Кампанія спирається на провокаційний наратив у стилі Давида проти Голіафа, де онлайн-продавець улюблених меблів бореться з гігантами масового виробництва меблів для дому.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розумно (і навмисно) використовуючи автобуси в якості рекламного носія, ще не відкритий магазин IKEA на Оксфорд-стріт, який відомий своєю гігантською синьою упаковкою, матиме повідомлення Vinterior «Ти краще за розбірні меблі» та «Доведи, що ти не нудний», що проїжджатимуть повз нього кожні 10 хвилин.

Нова рекламна кампанія Vinterior триватиме до червня. Бренд запрошує споживачів, які розуміються на дизайні та сталому розвитку, приєднатися до вінтажної революції на сайті Vinterior.

Розкажіть друзям про новину