Якщо душевний стан людини є ключовим показником її готовності реагувати на рекламні пропозиції, то Spotify стверджує, що він має перевагу над іншими формами диджитал реклами.
Нова B2B-кампанія від стримінгового гіганта, створена агенцією FCB New York, була заснована на тому, що бренд називає «Ефект Spotify», який стверджує, що люди перебувають у кращому настрої під час прослуховування Spotify, що може означати, що вони більш відкриті для рекламних пропозицій.
Дані Spotify свідчать, що люди на 15% щасливіші та більш розслаблені після прослуховування аудіо на Spotify порівняно з прокруткою соціальних мереж. Вони стають більш позитивною версією самих себе, як стверджує бренд: повністю занурені, щасливіші, більш поінформовані та більше пов’язані зі своїми емоціями. Рекламодавці отримують вигоду від цих позитивних емоцій, кажуть у Spotify.
Ця ідея втілюється в життя у диджитал зовнішній рекламі, яка використовує назви пісень, щоб примусити людей відчути щось під час прослуховування, що робить рекламу більш ефективною. Наприклад, в одній рекламі йдеться про те, що маркетингова стратегія без Spotify звучить як «Whatever» Kygo/Ava Max, тоді як маркетинговий план зі Spotify — «Big Energy» Latto.
Spotify заявляє, що маркетологи спостерігають 5-кратне збільшення кількості відгуків на рекламу на Spotify порівняно з іншими диджитал платформами. Нова кампанія проходить у районах та офісах медіа-агентств, а також у нью-йоркському метро.
«Spotify — це місце, куди люди приходять, щоб відчути себе добре і отримати натхнення. Для рекламодавців це означає можливість зв’язатися з людьми в чудовій атмосфері, коли вони перебувають у правильному настрої для взаємодії, — говорить Джессіка Левінсон, керівниця відділу маркетингу бізнес-брендів Spotify. — Ця кампанія звертається безпосередньо до маркетологів і ставиться до них як до споживачів, яких вони намагаються охопити. Ми сподіваємося залучити та надихнути їх під час щоденних поїздок на роботу та змусити їх замислитися над можливостями Spotify».