Білборди Spotify заявили, що користувачі сервісу щасливіші та відкриті для реклами
30 Кві 2024, 13:31

Білборди Spotify заявили, що користувачі сервісу щасливіші та відкриті для реклами

Якщо душевний стан людини є ключовим показником її готовності реагувати на рекламні пропозиції, то Spotify стверджує, що він має перевагу над іншими формами диджитал реклами.

Нова B2B-кампанія від стримінгового гіганта, створена агенцією FCB New York, була заснована на тому, що бренд називає «Ефект Spotify», який стверджує, що люди перебувають у кращому настрої під час прослуховування Spotify, що може означати, що вони більш відкриті для рекламних пропозицій.

Дані Spotify свідчать, що люди на 15% щасливіші та більш розслаблені після прослуховування аудіо на Spotify порівняно з прокруткою соціальних мереж. Вони стають більш позитивною версією самих себе, як стверджує бренд: повністю занурені, щасливіші, більш поінформовані та більше пов’язані зі своїми емоціями. Рекламодавці отримують вигоду від цих позитивних емоцій, кажуть у Spotify.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ця ідея втілюється в життя у диджитал зовнішній рекламі, яка використовує назви пісень, щоб примусити людей відчути щось під час прослуховування, що робить рекламу більш ефективною. Наприклад, в одній рекламі йдеться про те, що маркетингова стратегія без Spotify звучить як «Whatever» Kygo/Ava Max, тоді як маркетинговий план зі Spotify — «Big Energy» Latto.

Spotify заявляє, що маркетологи спостерігають 5-кратне збільшення кількості відгуків на рекламу на Spotify порівняно з іншими диджитал платформами. Нова кампанія проходить у районах та офісах медіа-агентств, а також у нью-йоркському метро.

«Spotify — це місце, куди люди приходять, щоб відчути себе добре і отримати натхнення. Для рекламодавців це означає можливість зв’язатися з людьми в чудовій атмосфері, коли вони перебувають у правильному настрої для взаємодії, — говорить Джессіка Левінсон, керівниця відділу маркетингу бізнес-брендів Spotify. — Ця кампанія звертається безпосередньо до маркетологів і ставиться до них як до споживачів, яких вони намагаються охопити. Ми сподіваємося залучити та надихнути їх під час щоденних поїздок на роботу та змусити їх замислитися над можливостями Spotify».

Розкажіть друзям про новину