Амазонський дощовий ліс очолив список найбагатших мільярдерів світу за версією Forbes
29 Кві 2024, 15:29

Амазонський дощовий ліс очолив список найбагатших мільярдерів світу за версією Forbes

Амазонський дощовий ліс очолив рейтинг найбагатших мільярдерів світу за версією Forbes у спеціальній рекламній кампанії бренду краси Natura.

Амазонський дощовий ліс очолив відомий список мільярдерів світу від Forbes із приголомшливою оцінкою в 317 мільярдів доларів. Ця революційна активація була задумана агентством Africa Creative, яке є частиною DDB Worldwide Omnicom Group.

«Протягом понад 20 років інтенсивної роботи в Амазонці ми мали честь продемонструвати Бразилії та всьому світу, що можливо поважати соціально-біологічне різноманіття регіону та цінувати знання традиційних спільнот за допомогою регенеративних практик, — сказала Natura CMO та глобальна керівниця Innovation Татьяна Понсе. — Тепер це ще раз доведено, і ми підкреслюємо незрівнянне багатство, яке походить від лісів, досягнутих завдяки сталому розвитку регіону Амазонки, що дозволяє нам створювати високоефективні продукти на основі біоінновацій та біорізноманіття».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія Natura проводиться в той час, коли бренд святкує своє 55-річчя. Косметична компанія пропонує широкий асортимент товарів для краси та особистої гігієни, включаючи засоби для догляду за шкірою, волоссям, парфуми, макіяж і засоби для догляду за тілом. Багато з його продуктів розроблено з використанням натуральних інгредієнтів, отриманих із тропічних лісів Амазонки.

Ця спеціальна обкладинка Forbes є символічним зображенням ширшого руху, який підтримує Natura — збереження Амазонки.

«Для Africa Creative це монументальне досягнення — продемонструвати величезну цінність Амазонки на обкладинці журналу Forbes, — сказала Джоанна Монтейро, креативна директорка Africa Creative. — Ми звернулися до Forbes із концепцією, яка виходить за рамки традиційних рекламних норм, тому що ми вважали, що повідомлення про економічне та екологічне значення Амазонки потребує великої сцени. Forbes визнав унікальну, критичну важливість цього повідомлення, тому охоче погодився на спеціальну обкладинку».

Обкладинка містить яскраве зображення біорізноманіття Амазонки, символізуючи багатство та життя, які в ній живуть.

Розкажіть друзям про новину