Літо офіційно не за горами, адже KFC представив свій Ultimate BBQ Burger у новій кампанії від агенції Mother, яка розповіла про бургер та «чудову» літню погоду.
У ролику архетипічні образи ідеальних умов для барбекю перевернулись, щоб стати чимось, що насправді є більш реальним — дощ. Багато-багато проливного дощу, що нагадує про наближення літнього сезону.
Ця кампанія фокусується на сценах, які демонструють більш звичну реальність літньої Британії, в пору року, коли більшість брендів зображують ідилічне блакитне небо та нескінченну сонячну погоду.
У кінематографічній рекламі дівчина крокувала вечірньою вулицею під час проливного дощу та несла з собою Ultimate BBQ Burger для перекусу собі та подрузі.
Лео Слоулі, керівник відділу реклами та ритейлу KFC, прокоментував: «Для більшості з нас сезон барбекю асоціюється з посиденьками в саду, з непередбачуваною погодою та їжею. У KFC ми знаємо дещо про те, як правильно готувати барбекю, і з нетерпінням чекаємо, коли наші шанувальники спробують новий Ultimate BBQ Burger в цьому сезоні — незалежно від того, що принесе британська погода».
Ролик демонструватиметься у лінійному та VOD прокаті по всій країні з 29 квітня і супроводжуватиметься зовнішньою рекламою та соціальними акціями.