Страхова компанія знищила гігантський весільний торт у Бленгеймському палаці
29 Кві 2024, 11:18

Страхова компанія знищила гігантський весільний торт у Бленгеймському палаці

Страхова компанія Direct Line закликала британських водіїв двічі подумати, перш ніж сідати за кермо на наступний ранок після пиятики на весіллі.

Щоб повністю донести свою ідею, бренд створив потужну інсталяцію, яка показала, як гігантський весільний торт руйнується в автокатастрофі — і все це на фоні одного з найбільш «інстаграмних» весільних місць Великобританії, Бленхеймського палацу.

Креатив, що є частиною кампанії, яка має на меті змусити британців «відповідально прокидатися» на наступний ранок після весілля, був замовлений після того, як дослідження Direct Line показало, що 61% тих, хто п’є на весіллі, випиває свою тижневу норму алкоголю або навіть більше за одне весілля.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Базуючись на шокуючих нових дослідженнях, які показують, що майже третина тих, хто п’є на весіллі, вживає 16 і більше алкогольних напоїв на весіллі, кампанія заохочує людей переглянути своє ставлення до того, щоб сідати в машину вранці після весілля, коли водій все ще може бути під впливом алкоголю, — сказав Семюель Дей, в.о. CMO Direct Line. — Створення цієї вражаючої сцени біля Бленхеймського палацу підкреслює наше прагнення заохочувати британців до «відповідального підйому» та сприяти збереженню безпеки на дорогах для всіх».

Інсталяція народилась з інформації про те, що кожен п’ятий чоловік був за кермом у стані алкогольного сп’яніння на наступний ранок після весілля протягом останнього року.

Розкажіть друзям про новину