Конфлікт між тим, що люди повинні робити, і тим, що хочеться, оспівав енергійний ретро-ролик у глобальній кампанії від Fanta, яка стартувала у США.
«Wanta Fanta» переспівав відомий джингл бренду від Fantanas, а також показав двох молодих людей у магазині, які відкинули тиск, який змушує їх робити те, що потрібно — іноді нерозумно, іноді мудро, обираючи замість цього Fanta. Кульмінацією ролика є вторгнення інопланетян, яке дует, можливо, не мав би права ігнорувати.
Нова кампанія Fanta виражає пропозицію бренду у лаконічному запитанні «Хочеш?», яке відкриває, здавалося б, заборонену спокусу відкинути невпинну одержимість суспільства досягненнями і натомість віддатися більш приємним відчуттям, наприклад, ковтнути шипучої апельсинової Fanta.
Кампанія розпочалася після глобального оновлення бренду фруктової газованої води, що належить Coca-Cola, яке мало на меті зробити його більш грайливим. Зовнішня та ритейл реклама побудована на ідеях безглуздих, але привабливих задоволень, таких як картопля фрі на вечерю або телевізор на всю ніч.
Соціальні медіа будуть зосереджені на оновленому джинглі. Креатори у TikTok зможуть робити з піснею все, що їм заманеться — реміксувати, танцювати і не тільки, а конкурс пропонує фанатам Fanta шанс виграти призи та ексклюзивні сувеніри.
Кампанія створена агенцією WPP Open X на чолі з Majority за підтримки BCW, EssenceMediacom, Goat, Ogilvy, Subvrsive та VML.