«У мене лапки!»: постери всеукраїнської мережі зоомаркетів закликали прибирати за своїми улюбленцями
26 Кві 2024, 10:51

«У мене лапки!»: постери всеукраїнської мережі зоомаркетів закликали прибирати за своїми улюбленцями

Мережа зоомаркетів MasterZoo запустила ініціативу «У мене лапки!», щоб підтримати розвиток культури прибирання за домашніми улюбленцями. Тепер до зоомаркетів можна звернутися за безоплатним пакетиком, який допоможе прибрати за хвостатими під час вигулу. 

Всеукраїнська мережа зоомаркетів MasterZoo запустила ініціативу «У мене лапки!». Ритейлер розробив спеціальні інформаційні таблички та плакати, які закликають прибирати за песиками під час прогулянок на вулиці, а у випадку, якщо з собою немає пакетика — його безоплатно можна отримати в найближчому MasterZoo. 

Інформаційні таблички будуть розміщені неподалік торгових точок MasterZoo. Крім цього, клієнти зоомаркету на касі зможуть безоплатно отримати таку ж табличку для розміщення біля своїх будинків чи зелених насаджень; або  аналогічний інформаційний плакат для поширення у під’їздах, ліфтах та інших доречних площах. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ініціативу запустили у тестовому форматі у всіх зоомаркетах мережі у Дніпрі та Львові, а також у кількох торгових точках Києва. 

«Любов і піклування про хвостатих особистостей — це не лише про смаколики та іграшки, це й про прибирання за ними на вулиці. Ми вирішили нагадати, що в наших улюбленців лапки і тому вони не можуть зробити прибирання самостійно, їм потрібна допомога. «У мене лапки!» — наш пілот. У майбутньому плануємо розширити його на інші міста, де присутній MasterZoo. Віримо, що рухаючись маленькими кроками разом із нашими клієнтами, ми підвищимо культуру прибирання за пухнастими та зробимо наші міста ще більш пет-френдлі» — розповіла Тетяна Корнієнко, маркетинг-директорка омніканальної мережі зоомаркетів MasterZoo.

Після налагодження процесів та аналізу результатів тестового запуску, ініціативу «У мене лапки!» масштабують і в інші міста. Нагадаємо, що на сьогодні мережа представлена у 36 містах, де щодня відкривають двері 200 зоомаркетів MasterZoo.

Розкажіть друзям про новину