Українська електронна продюсерка створила музичний супровід для кампанії Nike
26 Кві 2024, 10:14

Українська електронна продюсерка створила музичний супровід для кампанії Nike

Українська електронна продюсерка Nastya Vogan створила музичний супровід кампейну для моделі кросівок Nike Lunar Roam, який Nike і ритейлер solebox представили в грудні 2023 року. 

За словами продюсерки, у музичному супроводі вона представила футуристичне звучання, яке відтворює візуальну картинку.

«Я уявляла як це — гуляти поверхнею місяця та відчувати змінену гравітацію. Насправді немає такого місця, до якого б не могла дістатися наша уява, і музика класно продовжує це, створюючи гіперреальні звукові ландшафти», — зазначила продюсерка.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Nike Lunar Roam — це переосмислення оригінальних бігових кросівок Lunaracer, які вперше випустили 2008 року.

Розкажіть друзям про новину