Heineken перетворив ірландські паби на віртуальні музеї
25 Кві 2024, 12:41

Heineken перетворив ірландські паби на віртуальні музеї

Ірландські паби є всесвітньо визнаними культурними іконами та важливими пам’ятками місцевої історії, багато з яких зберігають безцінні історії та цінні реліквії. Паби продовжують відігравати фундаментальну роль у громадах, які вони обслуговують, і їхня спадщина заслуговує на те, щоб бути збереженою, щоб захистити як їхню історію, так і їхні громади.

Щоб продемонструвати цінність і важливість цих пабів, пивний бренд Heineken відкрив віртуальні музеї пабів по всій Ірландії.

Для цієї інноваційної кампанії, розробленої креативними агентствами LePub та Publicis Dublin, кожен паб, що бере участь в ініціативі, був перетворений на віртуальний музей, включаючи історичні артефакти, аудіогіди та навіть сувеніри.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На вході до кожного пабу висить табличка з написом «Цей паб — музей», яка вітає відвідувачів. Відсканувавши QR-код, розміщений на табличці, клієнти пабу переносяться у віртуальну реальність, відкриваючи для себе історію кожного пабу. Накладення доповненої реальності розповідає історії та місцеві легенди про кожен паб, відтворюючи досвід перебування в традиційному музеї.

Проєкт розпочався 4 квітня в культовому пабі Toners Pub в Дубліні з презентації за участю місцевих знаменитостей та інфлюенсерів, а потім поширився на бар Sean’s в Атлоні та паб Mother Macs у Лімерику. Музей пабу в Sean’s Bar, який вважається найстарішим пабом в Ірландії і, можливо, у світі, дозволив користувачам відкрити для себе легендарну історію пабу, оповиту таємницею і підтверджену археологічними знахідками.

Зручна для користувачів технологія була створена шляхом поєднання складних елементів для створення музею з навігацією за допомогою доповненої реальності.

Кожен артефакт був залишений недоторканим, натомість перетворений на диджитал 3D-об’єкт, який можна розпізнати на 360° завдяки відстеженню, побудованому за допомогою фотограмметрії. Користувачі можуть відвідувати паби за допомогою мобільних телефонів, пересуваючись між віртуальними об’єктами, щоб відкрити для себе їхню історію — це захоплюючий досвід, де технологічна складність призводить до простоти використання.

Кампанія має на меті зберегти паби для майбутніх поколінь, захистити «дім спілкування», оскільки статус офіційного музею надасть пабам можливості та ресурси, які зазвичай зарезервовані для інших культурних пам’яток. Heineken вивчає, як ці паби можуть подати заявку на офіційну музейну акредитацію.

Розкажіть друзям про новину