Співачка LAMA стала обличчям весняної колекції українського бренду одягу
25 Кві 2024, 10:43

Співачка LAMA стала обличчям весняної колекції українського бренду одягу

Весна — період, під час якого світло перемагає тінь. Для того, аби подарувати українцям надію на те, що світло обов’язково здолає важкі, лихі часи, бренд одягу та білизни Rikky Hype і співачка LAMA об’єднуються у спільному кампейні та надають друге життя знаковому хіту «Світло і тінь» з однойменного альбому 2008 року. 

Щоб віддати шану музиці, що була популярною у перше десятиріччя після проголошення незалежності України і надії тоді, коли вона особливо необхідна, легендарна співачка LAMA та Rikky Hype дарують друге дихання хіту «Світло і тінь», ідея якого зараз, під час повномасштабної війни, виходить за рамки лише музичного твору. Він стає ще одним символом надії на світло та новий етап розквіту української держави. 

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Rikky Hype / Український бренд 🇺🇦 (@rikkyhype)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Творчість Наталі Дзеньків (LAMA) відзначає особливий для країни період, коли нові музичні напрями та нестандартні формати виконувались українською. Недарма назва гурту походить із давньошумерської міфології, де Лама — це богиня-покровителька, що символізує особистість. 

У рамках ностальгічної співпраці Rikky Hype обирає героїнею весняно-літнього кампейну містичну і загадкову LAMA, оскільки вона є джерелом натхнення для пересічних українців та молодих виконавців. 

Основною темою зйомки стало протистояння світла та тіні — що втілює головну ідею пісні. Білий та чорний стають окремими учасниками фото, а силуети речей підкреслюють природу спротиву. Ніжний білий комплект зі спідниці-максі, топу та сорочки символізує красу, могуття та віру. Чорні стримані топ і брюки — говорять про поміркованість, а також емоцію.  

«Я поглинула у цей знімальний настрій і злилась з ним, а коли ти повністю у це пірнаєш, то і результат виходить ідеальним. Наприклад, темний образ відтворив мій внутрішній світ таким, яким його ще ніхто не бачив, «додав бісиків в очах», блиску, показав мою сексуальну вишуканість. А білий образ, навпаки, підкреслив чистоту мого єства, яскравого та безмежного. Власне, цю ключову лінію боротьби темноти зі світлом ви і побачите у нашому кампейні. Загалом, я безмежно рада та задоволена співпрацею з Rikky Hype, і головне, що це бренд українського виробництва, а українське серце світле і завжди робить все душею!», — ділиться LAMA.

Співпраця має на меті повернути у спогади і нагадати про те, що світло завжди долає всі перешкоди. Для того, аби розповсюдити хіт, до якого можна повертатися у часи, коли здається, що темрява огортає — Rikky Hype відправить диски з треком усім, хто зробить замовлення у першу добу виходу кампейну.

Розкажіть друзям про новину