Бути ближчим та зрозумілим для споживача й вирізнятися на полиці — основні принципи бренду м’ясоковбасних виробів «Бащинський». «Бащинський» знають і люблять українці. Але час не стоїть на місці, тому важливо зберігати свою актуальність та підкріплювати улюблений смак якісною комунікацією. Саме тому для бренду настала пора змін: він омолоджується як за своїм підходом, так і за зовнішніми проявами.
Цієї весни команда бренду презентувала оновлені логотип, дизайн та брендплатформу, які говорять зі своєю аудиторією однією мовою та відповідають очікуванням споживачів від продукту. До речі, логотип і дизайн паковання зазнають змін уперше за всю історію існування.
«Наша глобальна задача — це осучаснення бренду та залучення більш молодої цільової аудиторії. У той самий час для нас було важливо не втратити ідентичність та споживачів, які знають та обирають «Бащинський» протягом багатьох років.
Також однією з цілей було створення єдиного брендблоку на полицях супермаркетів, що має покращити видимість бренду абсолютно у всіх категоріях. Створення eye-catching дизайну в дуже заклатереній категорії мʼясо-ковбасних виробів — це необхідна умова для того, щоб мати можливість бути поміченим споживачами.
Безумовно, це тільки перший крок для досягнення наших амбітних цілей протягом наступних років з фокусом на сильну асортиментну стратегію, дотримання незмінних високих стандартів якості, які є візитівкою абсолютно всіх брендів компанії МХП та запуску потужних рекламних кампаній», — зазначає Ірина Донченко, керівниця центру розвитку брендів категорії м’ясо МХП.
Як саме зміниться «Бащинський»?
Брендплатформа «Готовий на все! Готовий до всього!». «Бащинський» створив єдину платформу, щоб підвищити впізнаваність окремих категорій продуктів завдяки простій та зрозумілій комунікації. Сосиски, ковбаси, делікатеси, курочка су-від — все, що так полюбляють споживачі, створюється заради якості, смаку й задоволення щоденних потреб. Бренд готовий на все і до всього для українських сімей.
Логотип і дизайн паковання. Лаконічність, сучасність та збереження впізнаваного стилю — саме це прагнула створити команда «Бащинський». Відтепер усі паковання й етикетки виконані в єдиній стилістиці та мають основний фірмовий колір — насичений бургунді, що дозволить бренду вирізнятися на полиці, зберегти постійну аудиторію та збільшити нову.
Завдяки тестуванню 5 різних концепцій дизайнів зі споживачами з різних регіонів України вдалося досягти бажаного результату та визначити безумовного лідера. На думку споживачів, обраний дизайн — яскравий, сприймається найбільш апетитно та відмінно підкреслює сприйняття бренду, робить його більш сучасним.
Новий дизайн для бренду створила литовська агенція DPJN, а загальну концепцію і брендплатформу розробляла внутрішня креативна команда «Бащинський».
Отже, у квітні на полицях супермаркетів уже з’явився оновлений «Бащинський». Дизайн стає ще крутішим. Брендплатформа додає нових рис продукту. Незмінними залишаються оригінальний смак, стандарти якості виробництва та широкий асортимент.
«Бащинський». Готовий на все! Готовий до всього!