Американський модний бренд створив колекцію, натхненну кетчупом Heinz
24 Кві 2024, 17:03

Американський модний бренд створив колекцію, натхненну кетчупом Heinz

Американський люксовий бренд Kate Spade New York занурився в нову естетику для своєї літньої колекції 2024 року, співпрацюючи з культовим виробником кетчупу Heinz.

Вироби, що натхненні кетчупом, були вперше представлені в Японії, а їхній випуск заплановано на початок липня 2024 року.

Ця лімітована лінія втілює класичні образи кетчупу Heinz у різноманітних предметах одягу, сумках та взутті.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Серед найяскравіших моделей — блискуча червона сумка з лакованої шкіри, що імітує глянцеву поверхню кетчупу. Також є сумка крос-боді, що нагадує вичавлену упаковку соусу, з куточком, з якого ніби витікає кетчуп.

Грайлива тема втілена також у взутті: мокасини мають плями розлитого «кетчупу» на верхній частині та устілках. Доповнює колекцію футболка з кутовим написом «рви тут».

Ціни на ці унікальні предмети одягу варіюються від 20 900 ієн (приблизно 135 доларів США) за футболку до 68 200 ієн (приблизно 440 доларів США) за велику сумку із зображенням упаковки соусу.

Розкажіть друзям про новину