Відзначаючи Міжнародний день книги, автомобільна компанія Audi зробила два беззаперечних висновки: з одного боку, вони вже багато років видають власну книгу — «Посібник власника Audi», але, якщо бути чесними, цю книгу мало хто читає.
Тому бренд поставив перед собою завдання, яке мало кому під силу — змусити відкрити посібник вперше. І їм це вдалося, перетворивши його на збірку оповідань під назвою «Novelas de Manual».
Збірник створений агенцією Ogilvy у співпраці з видавництвом Penguin Random House. За допомогою нього бренд має на меті змусити своїх клієнтів прочитати інструкцію раз і назавжди, а також зробити ще одну ставку на літературу в таку важливу дату. Таким чином, користувачі зможуть насолоджуватися перевагами та можливостями, які пропонує їхній автомобіль.
«Розуміння інструкції з експлуатації дуже важливе: воно допомагає вам більше насолоджуватися автомобілем і їздити на ньому безпечніше. Але щоб зруйнувати бар’єр, через який ніхто не хоче її відкривати, нам потрібно було підійти до цього зовсім по-іншому. Нам вдалося змусити людей дізнатися, як замінити гальмівну рідину або як інтерпретувати попереджувальні сигнали, за допомогою історій, які переносять нас в інше століття, з подорожами в космос або з тривожними трилерами», — говорить Віллі Гутьєррес, копірайтер Ogilvy.
Для цього проєкту 7 авторів написали історії, використовуючи деякі ключові слова з посібника, які розмістили на одній сторінці, в одному рядку і в одній позиції. Таким чином, за допомогою спеціального сайту користувачі можуть переходити від оповідань до посібника, просто натиснувши на ці ключові поняття. Крім того, деякі розділи адаптовані відповідно до моделі Audi, щоб відповідати специфіці кожного посібника.
За винятком ключових слів, автори мали абсолютну творчу свободу, що породило дуже різні та оригінальні історії, які в деяких випадках не мали нічого спільного з автомобільним сектором.