Бренд чоловічих косметичних товарів Old Spice представив ролик «Farewell Teenage Me», у якому заохочує чоловіків вийти з підліткового віку.
Рекламуючи запуск нової лінійки преміальних ароматів, «Farewell Teenage Me» пародіює тропи про дорослішання в американській атмосфері, віддаючи данину поваги раннім витокам бренду.
Рекламний ролик був розроблений креативним агентством Wieden & Kennedy London.
«Спираючись на знання споживачів, ми позиціонуємо Old Spice як продукт «дорослішання» для покоління молодих чоловіків, які сміливо роблять перші кроки у дорослому житті», — говорить старший бренд-директор Procter & Gamble Енрік Хіменес Прат.
Рекламний ролик буде транслюватися на телебаченні, в Інтернеті та соціальних мережах на європейському ринку.
Креативний директор Wieden + Kennedy London Девід Колман додав: «Створення комедійного ролика, де одна людина грає обидві ролі, ніколи не було легким завданням, але з режисером Андреасом Нільссоном за кермом нашого «Oldspicemobile» та неймовірною командою, яка працювала на висоті, робота над роликом була дуже цікавою».