Hellmann’s представив кросівки з харчових відходів
23 Кві 2024, 12:31

Hellmann’s представив кросівки з харчових відходів

Бренд майонезу Hellmann’s представив «1352: Refreshed Sneakers» — взуття, виготовлене з харчових відходів.

Кросівки виготовлені зі звичайних харчових відходів, включаючи кукурудзу, гриби, яблука, виноград тощо. Взуття було розроблено, спроєктовано та виготовлено у співпраці з італійським брендом ID.EIGHT, який є прихильником екологічної моди.

«Прихильність Hellmann’s до використання локальних інгредієнтів та їхня місія щодо зменшення харчових відходів доповнює прихильність ID.EIGHT до використання стійких та якісних матеріалів, що робить їх природним партнером для нас», — сказала Джуліана Борзілло, бренд-менеджерка ID.EIGHT.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Назва стильних кросівок відсилає до грошової вартості ($1 352), яку середньостатистичне канадське домогосподарство витрачає на їжу щороку. Зважаючи на те, що гаманці стають дедалі тугішими, а свідоме споживання зростає, бренд прагне привернути увагу до впливу харчових відходів на кухнях канадців.

«Hellmann’s має багаторічну історію вжиття необхідних заходів для вирішення проблеми, підвищення обізнаності та зменшення харчових відходів, — говорить Харш Пант, старший бренд-менеджер Hellmann’s Canada. — З кросівками «1352: Refreshed Sneakers» ми створили візуальну репрезентацію харчових відходів канадців, яка має на меті викликати дискусію та спонукати споживачів робити маленькі кроки до зменшення кількості продуктів харчування на суму $1,352, що викидаються щороку».

Канадці можуть отримати шанс виграти пару «1352: Refreshed Sneakers», заповнивши заявку на спеціальному сайті. За кожну заявку Hellmann’s Canada пожертвує еквівалент 10 обідів давньому благодійному партнеру Second Harvest, підтримуючи їхню місію з порятунку продуктів харчування та зменшення кількості відходів.

Розкажіть друзям про новину