Креативна агенція Taktika зробила ребрендинг Svitolina Foundation. Благодійний проєкт головної тенісистки України отримав яскравий новий вигляд, слоган та власного маскота. Зміни покликані привернути більше уваги до українського тенісу та збір коштів на його розвиток від міжнародних і українських партнерів.
Taktika розробила фонду нові логотип, кольори, слогани та придумала маскота. Задачею креативників було оновити айдентику та перетворити фонд на сучасний спортивний бренд, який зрезонує всім: від дітей-спортсменів до великих організацій, потенційних донорів і спортивної спільноти.
Агенція розробила впізнаваний логотип, окремі елементи якого повторюють формою тенісні м’ячики. У Svitolina Foundation з’явився власний маскот — тенісний мʼячик Світо. А також фонд отримав нові яскраві кольори, які допоможуть йому стати ближче до молодої аудиторії, але залишитись актуальним для спортивної спільноти та донорів.
Одним із важливих елементів нової айдентики стала типографіка. Команда Taktika підібрала шрифт, за допомогою якого комунікація залишається доступною на різних носіях: на сайті, у соцмережах, у друкованих матеріалах.
Глобальне завдання фонду Світоліної — вивести український теніс на новий рівень. Бути чемпіонами не лише на корті, а й у впровадженні змін в українському спорті загалом. Таке ключове повідомлення Taktika додала у лаконічний слоган: “Champions make changes”.