Кампанія закликала чоловіків діагностувати рак яєчок за допомогою тесту на вагітність
22 Кві 2024, 14:45

Кампанія закликала чоловіків діагностувати рак яєчок за допомогою тесту на вагітність

Агенції Ogilvy Mexico та Ogilvy Health New York у співпраці з організацією з підвищення обізнаності про рак Fundación de Alba запустили кампанію «Test-icles» — першу в історії ініціативу, спрямовану на раннє виявлення раку яєчок шляхом самообстеження за допомогою тестів на вагітність.

«Якби ми запитали чоловіків, чи вважають вони, що тести на вагітність призначені лише для жінок, більшість, швидше за все, відповіла б «так». А якщо ми запитаємо, що станеться, якщо тест на вагітність зробить чоловік, більшість відповість: «Зовсім нічого». Незважаючи на цю поширену думку, правда полягає в тому, що ці дві речі насправді дуже тісно пов’язані. Простий тест на вагітність виявляє гормон під назвою бета-фракція хоріонічного гонадотропіну людини, який виділяється під час вагітності і може бути знайдений у сечі. Однак цей гормон також виробляється при певних видах раку яєчок. Це важливо, тому що тест на вагітність може врятувати життя багатьом пацієнтам», — пояснив доктор Мігель Анхель Альварес Авітія, медичний онколог і експерт з раку сечостатевої системи в Національному інституті раку.

Щорічно в Мексиці на рак яєчок хворіють понад 3 337 осіб. За оцінками, у Сполучених Штатах рак яєчок щороку розвивається майже у 10 000 чоловіків. Дивує те, що найвищий рівень захворюваності спостерігається серед людей у віці від 15 до 35 років. На жаль, багато випадків виявляють на пізніх стадіях, тому очікується, що в найближчі роки кількість хворих збільшиться приблизно на 13%.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«У суспільстві існують культурні бар’єри: від 60% до 90% чоловічого населення уникають візитів до лікаря через сором, страх або просто не відчувають, що їм це потрібно. Тож ми подумали, як ми можемо надихнути все більше і більше чоловіків долати будь-які бар’єри. Так з’явився ролик «Tano y Nato», щоб донести чітку і водночас дружню інформацію про рак яєчок», — пояснив Рафаель Рейна, головний виконавчий директор Ogilvy Mexico & Miami.

Міріана Перес Вела, генеральна директорка Fundación de Alba, сказала: «Створення альянсів між різними секторами суспільства дозволяє нам мати більший вплив і охоплення ініціатив, над якими ми працюємо у Фонді протягом майже 14 років, маючи на меті підвищити обізнаність населення щодо раннього виявлення раку яєчок, типу раку, який, за умови виявлення на ранніх стадіях і правильного лікування, має дуже хороші шанси на вилікування».

Кампанія «Test-icles» отримала широке розповсюдження в соціальних мережах, диджитал медіа та зовнішній рекламі. Креатори також долучилися до кампанії та заохочували своїх підписників пройти тест.

Розкажіть друзям про новину