KFC надав звучання своїм соусам для нагетсів
22 Кві 2024, 13:19

KFC надав звучання своїм соусам для нагетсів

KFC Ecuador запустив нові нагетси з 4 різними соусами. Щоб повідомити про це, мережа створила музичний експеримент під назвою «Nuggets Sound Test», де четверо людей створювали музику під час куштування нових нагетсів.

Кожен соус має свій колір, а кожен колір відповідає електромагнітній хвилі. Аналізуючи довжину хвилі світла разом зі звуковими хвилями, KFC визначив взаємозв’язок між колірним тоном і висотою звуку, яскравістю, гучністю, насиченістю і тембром.

Кожен соус — це музична нота, і кожна людина несвідомо робила свій внесок у створення шаблону. KFC взяв кожен з цих шаблонів і перетворив їх на пісню.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанію розробила агенція Punto 99.

Розкажіть друзям про новину