Український бренд одягу створив луки для свого електрика
19 Кві 2024, 13:44

Український бренд одягу створив луки для свого електрика

Бренд одягу Rikky Hype креативно повідомив новину клієнтам у своєму Instagram. Команда одягнула електрика Володимира Степановича у вбрання з нової колекції.

«На фото — наш електрик Володимир Степанович. і він вміє «запалити світло», чи не так?», — написав бренд.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Rikky Hype / Український бренд 🇺🇦 (@rikkyhype)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину