Український бренд одягу створив луки для свого електрика
19 Кві 2024, 13:44

Український бренд одягу створив луки для свого електрика

Бренд одягу Rikky Hype креативно повідомив новину клієнтам у своєму Instagram. Команда одягнула електрика Володимира Степановича у вбрання з нової колекції.

«На фото — наш електрик Володимир Степанович. і він вміє «запалити світло», чи не так?», — написав бренд.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Rikky Hype / Український бренд 🇺🇦 (@rikkyhype)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину