Комунальний працівник виконав балет на льоду разом зі своїм автомобілем у ролику Citroën
19 Кві 2024, 12:26

Комунальний працівник виконав балет на льоду разом зі своїм автомобілем у ролику Citroën

Коли у людини є транспортний засіб, пристосований до її потреб, він є радше партнером, ніж автомобілем.

І саме це стало відправною точкою для нового епічного ролика агенції BETC для автомобільної компанії Citroën, де працівник комунальної служби виконав сюрреалістичний балет на льоду в ідеальній гармонії зі своїм Citroën ë-Berlingo.

Ідея доводить симбіоз між людиною та машиною до абсолютної, абсурдної, метафоричної межі, порушуючи категоріальну норму та повертаючись до епічної комедії, завдяки якій Citroën був відомий протягом багатьох років.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Президент і головний креативний директор BETC Стефан Ксіберрас сказав про кампанію: «Citroën — не такий автомобільний бренд, як інші, тож навіщо робити таку ж рекламу, як і всі інші».

Підпис до ролика «Вибачте, якщо робота трохи відстає від графіка» — це невеликий натяк на поширену хибну думку, що коли на будівельних майданчиках виникають затримки, то в цьому так чи інакше винні самі робітники. Тут BETC та Citroën запропонували своє найбільш дотепне спростування: очевидно, що робітники не танцювали на льоду зі своїми ë-Berlingo.

Зйомки фільму були нелегкою справою: актори, знімальна група та автомобілі подорожували до Гельсінкі, Фінляндія, у пошуках льодових масивів, достатньо великих і міцних, щоб витримати вагу автомобіля.

Рекламний ролик був спродюсований Zauberberg, а пост-продакшном займалася берлінська компанія bEpic.

Кампанія підтримує запуск нової повністю електричної професійної лінійки Citroën, що складається з ë-Berlingo, ë-Jumper та ë-Jumpy, і транслюватиметься на телебаченні, в диджитал та соціальних мережах як у Франції, так і за кордоном.

Розкажіть друзям про новину