Видавництво Projector Publishing у Instagram запустило інформаційний кампейн — Тиждень Української Волі (Ukrainian Volia Week).
Це серія спільних дописів. Разом з українськими компаніями та брендами ініціатори розповідають про Українську Волю, бо Воля — то стиль життя українців. До кампейну вже долучилися такі українські бренди, як Дія, Сільпо, Frolov, TM byMe, rockah.brand, Avangarden, Vinyla, Projector, Канапа.
«У скандинавів — хюґе та лаґом, у нас — Воля. Хочемо зробити з нашої Волі світовий бренд та суперсилу українців», — пояснює команда.
Ukrainian Volia Week — це наш новий Ukrainian Fashion Week, де не лише про зовнішнє і візуальне, але й про сенсове, внутрішнє, те, що драйвить українців, те, що допомагає після обстрілів йти на роботу, пити каву і далі рухати світ.
Протягом Тижня Української Волі можна виграти артбук Telegraf Воля. Саме ним надихалися ініціатори.
Команда заохочує людей робити сторіс і писати, у чому для них проявляється Воля, відмічати Projector Publishing та сторінку одного з брендів, які долучилися.