Український бренд взуття створив проект, героїнями якого стали жінки з мистецтва та моди
18 Кві 2024, 12:18

Український бренд взуття створив проект, героїнями якого стали жінки з мистецтва та моди

Український бренд взуття Kachorovska представив проєкт «The Caring Tribe», героїнями якого стали жінки, дотичні до мистецтва та моди.

У зйомці можна побачити акторку Анастасію Карпенко, мейкап артистку Світлану Римакову, співзасновницю Publik Kitchen та піарницю Евгенію Каганович, одну з найвідданіших клієнток бренду та стилістку Олену Островерх, продюсерку та кріейторку Дарію Шендієрієву та креативну директорку бренду Kachorovska Аліну Очеретяну.

«Більшість з нас приділяє велику увагу тому, як ми виглядаємо, хоча справжніми нашими прикрасами є небайдужість до оточуючих, турбота про них та людяність, що є базовою цінністю нашого часу. Останні кілька років турбулентного життя проявили безліч небайдужих людей в середині України та за її межами. Тобто навколо нас все ще є люди, яким не байдуже, для яких турбота — це найвища цінність людства.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Це про людяність без раси, гендеру та релігії; про приняття іншого на рівні з собою; про спільність, згуртованість, спадкоємність; про минуле, теперішнє та майбутнє; це про людину; це про тебе і кожного з нас», — пояснив бренд.

Розкажіть друзям про новину