Ролик показав, як McDonald’s додав трохи більше «ммм» до своїх культових страв
18 Кві 2024, 11:34

Ролик показав, як McDonald’s додав трохи більше «ммм» до своїх культових страв

McDonald’s висвітлив вдосконалення деяких з найбільш знакових позицій свого меню за допомогою нової інтегрованої кампанії, що відзначила ці важливі зміни.

Вперше в своїй історії мережа фаст-фуд ресторанів оновила продукти з яловичини у своєму меню, включаючи Біг-Мак, Роял Чизбургер та Дабл Чизбургер.

Розроблений креативним агентством Leo Burnett, слоган «A little more mmm» грає на тому, що внесені зміни важко помітити, але яловичі бургери McDonald’s стали трішки смачнішими.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія триватиме до 26 травня у Великобританії та Ірландії і охоплюватиме телебачення, кіно, зовнішню рекламу, пресу, соціальні мережі, радіо та диджитал.

«Культові Біг-Мак, Роял Чизбургер та Дабл Чизбургер оновлюються вперше в історії, і ми відзначили цей момент у справжньому популістському стилі. Оскільки робота розтягнулася на всі медіа-канали, є лише одне слово, щоб описати цю величезну, інтегровану кампанію… “Ммм”», — зазначають виконавчі креативні директори Leo Burnett Ендрю Лонг та Джеймс Міллерс.

Для підтримки кампанії було також створено спеціальний фільтр для Snapchat, який втілив основну концепцію кампанії в життя в цікавій, грайливій формі. Щоб заохотити до вибору оновлених продуктів, McDonald’s також пропонує своїм шанувальникам подвійні бонусні бали за обрані «знакові» продукти з яловичини.

Директор з маркетингу McDonald’s UK & Ireland Метт Райшауер додав: «З такою важливою новиною ми хотіли зробити великий і сміливий крок, запустивши кампанію, яка відзначає культовий смак і турботу, які ми вкладаємо в наші улюблені класичні продукти. Розкриваючи ідеальне розуміння, наша кампанія допомагає заспокоїти націю, а також дає їм просту, влучну фразу, щоб висловити, наскільки хороші їхні улюблені продукти зараз».

Розкажіть друзям про новину