У своєму п’ятому виданні The Times Power of Print об’єднав зусилля з Виборчою комісією Індії та закликав рекламні агенції розробити кампанії «I vote for sure», яка заохотить більше людей скористатися своїм правом голосу.
The Times Power of Print — це ініціатива групи компаній Times, яка запрошує творчі уми створити ефективну друковану кампанію за реальним брифом. Бриф для рекламодавців полягає в тому, щоб заохотити людей голосувати на майбутніх виборах.
Wondrlab, компанія з інтегрованих маркетингових технологій, що стояла за цією кампанією, використала цю можливість і створила персоналізовані газети для агентств, а також рекламу із закликом до особистої участі. Оголошення були написані спеціально для кожного агентства з урахуванням їхніх особливостей.
Наприклад, Ogilvy отримало свій персональний примірник The Times of India, на першій сторінці якого було написано: «Потрібна п’ятизіркова кампанія від Ogilvy, щоб змусити Суреша і Рамеша та решту Індії проголосувати», у той час як на першій сторінці Leo Burnett було написано: «Leo Burnett, використовуйте силу чорного олівця, щоб переписати явку виборців».
У персоналізованій рекламі BBH говорилося: «Ми знаємо, що BBH може змусити виборців Індії продовжувати йти до кабін для голосування».
Персоналізовані газети надійшли до офісів агенцій Ogilvy, Leo Burnett, BBH, FCB, DDB Mudra та Lowe Lintas, серед інших.