Розрив в оргазмі існує: менше 30% жінок досягають кульмінації під час сексуальної активності порівняно з 90% чоловіків. Нідерландський секс-шоп EasyToys створив фейкове реаліті-шоу-змагання, щоб подолати цей розрив між партнерами.
«The Clitoris Conquest» транслюється на каналах Amazing Race, Survivor та The Challenge. Три пари змагаються за те, щоб знайти вершину гори Клітор — реальне місце на Філіппінах.
У ролику, створеному агенцією Officer & Gentleman, двозначні натяки стають доречними. В одному місці чоловік зауважує, що він завжди фінішує першим, а потім додає, що «не може знайти дорогу через ці зарості».
Для однієї пари є щасливий кінець, коли вони разом досягають вершини, доводячи, що скарб був не так вже й захований.
«Кампанія є частиною більш масштабних зусиль бренду, спрямованих на втілення в життя нової творчої платформи «It’s Playtime» через активації, покликані залучити аудиторію до більш широких соціальних та культурних питань, але у виразно ігровій формі», — розповідає Алекс Кац, співзасновник агентства Officer & Gentleman.
Вебсайт пропонує споживачам більше інформації про розрив між оргазмом, продукти, розроблені експертами EasyToys у сфері сексуального здоров’я, а також додаткові відео.
Кампанія проходить на європейських ринках, включаючи Нідерланди, Бельгію, Іспанію, Італію та Польщу, через YouTube, TikTok та Instagram.
«Ця кампанія є першим кроком у новому напрямку для бренду, в якому секс-позитивність, відкрите спілкування та сміливі ідеї займуть центральне місце у прагненні розвивати бренд по всій Європі», — розповідає Кац.