Білборди Faber-Castell повторили кампанію Apple за допомогою олівців
15 Кві 2024, 12:11

Білборди Faber-Castell повторили кампанію Apple за допомогою олівців

Один з найбільших і найстаріших у світі виробників ручок, олівців, канцелярського приладдя Faber-Castell перетворив гострий олівець на камеру смартфону за допомогою зображень, які цілком можуть бути фотографіями.

Багаторічна кампанія Apple «Знято на iPhone» стала синонімом приголомшливої фотографії зі смартфонів, демонструючи з кожною ітерацією все більш досконалу технологію камери. Але що, якщо зовсім не обов’язково міняти свій надійний телефон, щоб створювати чудові знімки? Навіть більше, ідеальний інструмент може лежати у шухляді. Агенція DAVID São Paulo поклала кольоровий олівець на папір з розумним для реклами Faber-Castell на білбордах і станціях метро в Сан-Паулу.

Замість того, щоб вихвалятися мегапікселями, «Shot on Faber-Castell» пропагує гіперреалізм та фантазію за допомогою химерних ілюстрацій у високій роздільній здатності, де зображено кота, лимони та шматок тосту з лініями засмаги. Є навіть чорно-білий знімок двох зебр та їхніх славних смуг — без монохромного фільтру.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину