Український бренд одягу випустив реаліті-шоу «Дорога до себе»
15 Кві 2024, 11:36

Український бренд одягу випустив реаліті-шоу «Дорога до себе»

Український бренд одягу One by One запустив у своєму Instagram всеукраїнський проект та реаліті-шоу «Дорога до себе».

Реаліті складається із 16 серій, у яких 8 героїнь змінюють своє життя, починаючи зі свого стилю.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений ONEBYONE • UKRAINIAN BRAND (@onebyoneua)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«За майже 9 років існування бренду ми побачили, наскільки трансформації у стилі дарують жінкам відчуття впевненості, радості та рішучості змінювати власне життя. Ми вирішили запустити це реаліті-шоу, аби показати кожній жінці її природну красу та зруйнувати існуючі в суспільстві бар’єри, які часто заважають кожній!», — каже засновниця бренду Лідія Сметана. 

Разом із виходом шоу бренд вирушає у тур Україною. Спеціально створений фешн-бас від бренду зробить зупинки на тиждень у чотирьох містах: Дніпро, Одеса, Львів та Київ. У всіх буде можливість побачити нову колекцію одягу, а також зробити найінстаграмніші фото та виграти 20 000 грн на шопінг від бренду.

Наразі вийшло вже 4 епізоди шоу, де 2 героїні вже показали своє перевтілення.

Розкажіть друзям про новину