Heinz довів, що фуд-стилістам не потрібно підробляти його кетчуп для реклами
15 Кві 2024, 10:39

Heinz довів, що фуд-стилістам не потрібно підробляти його кетчуп для реклами

Фуд-стилісти роблять так, щоб кухня, яка використовується в рекламі, виглядала ідеально. Тож, звісно, це майже завжди підробка. Крем для зубних протезів схожий на майонез, а полуниця набуває червоного відтінку завдяки лаку для нігтів.

Однак один інгредієнт, який не потрібно підробляти, — це кетчуп. А саме — Heinz.

Агенція Rethink створила рекламний ролик «Unfakeable», орієнтований на покоління Z та міленіалів, який дає глядачам можливість зазирнути за лаштунки магії фуд-фотографії та зрозуміти, чому Heinz не потребує замінників.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми хотіли перевірити наш кетчуп на міцність, — каже Ліззі Гудман, менеджерка з комунікацій бренду Heinz. — Ми запросили справжніх фуд-стилістів на рекламну зйомку, щоб дізнатися про трюки, які використовуються для того, щоб їжа виглядала “готовою до камери”».

Стилісти не знали, що це реклама Heinz, але, на відміну від інших інгредієнтів на знімальному майданчику, з якими маніпулювали, щоб досягти певного вигляду, кетчуп Heinz залишився недоторканим — його використовували прямо з пляшки.

Реклама розміщена в Instagram, TikTok та YouTube.

Розкажіть друзям про новину