Для розмов з друзями про психічне здоров’я створили пачку чипсів
12 Кві 2024, 12:32

Для розмов з друзями про психічне здоров’я створили пачку чипсів

Пінта пива та пачка чипсів — досить класичне партнерство.

Саме тому пивоварня Beavertown запустила кампанію спільно з благодійною організацією Campaign Against Living Miserably (CALM), щоб заохотити людей розкритися за улюбленою солоною закускою.

Beavertown створив пачку чипсів Cheese & Jalapeno з родзинкою — на пачці міститься низка запитань для розмови, які були створені CALM, щоб спробувати заохотити друзів відкритися один одному.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Згідно з дослідженням Beavertown, більше половини дорослого населення Великобританії прикидалися «нормальними», щоб уникнути розмов про власне психічне здоров’я. 46% людей у віці 18-44 років заявили, що не знають, як почати розмову з другом про своє психічне благополуччя.

У рамках кампанії пивний бренд співпрацював з актором і коміком Томом Девісом, який зазначив: «Ми часто соромимося заглиблюватися і відкрито говорити з нашими близькими про те, що відбувається в нашому житті, маскуючи це комедією — те, що я робив багато разів. Ці чипси запрошують ділитися своїми переживаннями в невимушеній обстановці, прямо в пабі, який, як на мене, є ідеальним місцем для цього».

Том Рейнсфорд, керуючий директор пивоварні Beavertown Brewery, сказав: «Паби — це місце, де ми можемо зібратися з друзями, щоб поспілкуватися, але це не означає, що ми завжди можемо бути чесними у своїх почуттях… Ми сподіваємося, що наші чипси дадуть людям можливість більш чесно та відкрито поспілкуватися зі своїми друзями».

Розкажіть друзям про новину