Віктор Шкурба, засновник та креативний директор української агенції [isdgroup], увійшов до складу журі одного з найпрестижніших світових рекламних фестивалів — Каннські Леви. Це буде ювілейний, 30-й фестиваль.
Раніше [isdgroup] принесли Україні Бронзового Каннського Лева за проєкт зі штучним інтелектом. Тепер же Віктор долучиться до оцінювання робіт в онлайн форматі, а потім 3 дні у Каннах разом із колегами з інших країн формуватиме шорт-ліст та обиратиме переможців.
Категорія Creative Data зосереджена на проектах, які демонструють, як аналіз та інтерпретація даних можуть підсилювати креативні ідеї, що впливають на культуру та взаємодії зі споживачами і споживачками. Віктор буде шукати роботи, де дані — це не просто фон, а фундаментальна основа всієї креативної концепції.
Віктор говорить, що це не тільки особисте досягнення, але й докладання зусиль представництва Каннських Левів в Україні, яке активно підтримує місцевих фахівців у їхньому прагненні до міжнародного визнання, та української креативної спільноти, яка отримувала цю нагороду раніше. Представництво докладає значні зусилля для того, щоб українська креативна спільнота могла показувати свій потенціал на світовому рівні.
«Це, мабуть, вперше, коли українець отримав можливість фізично зазирнути за куліси Канн, і особливо приємно, що це сталося у категорії Creative Data. Ця категорія значуща для мене, адже саме тут ми здобули нашого першого Каннського Лева за проект, який демонструє різницю між новинами та пропагандою за допомогою штучного інтелекту. Хоч проект і не зупинив велике вторгнення, я сподіваюся, що він хоч на тисячні відсотка, але послабив агресію проти нас.
Data Creativity захоплює мене, бо втілює суть сучасності: часи, коли ми навчилися збирати неймовірну кількість даних про себе, своє життя та історію. І з кожним днем ми стаємо кращими в інтерпретації, аналізі та використанні цих даних. Розповідати історії чи створювати продукти, використовуючи дані, — це неймовірно захоплююче.
Попереду чекає понад 1000 робіт. Якщо витратити хоча б 2 хвилини на кожну, це вийде цілий тиждень нон-стопу», — прокоментував Віктор Шкурба.
Кожного року на Каннський фестиваль творчості надсилається близько 30 тисяч робіт з усього світу. Перед Віктором стоїть завдання відбирати найкращі роботи креативників і креативниць сучасності.