Бренд вершкового сиру Philadelphia Cream Cheese від Kraft Heinz використав візуальну спритність у веселій зовнішній рекламі, яка, здавалося б, демонструє характерний візерунок корів, але насправді показує продукт у замаскованому вигляді.
Якщо придивитися уважніше, то на рекламі насправді зображено вершковий сир Філадельфія, намазаний на рогалики та тости. Таким чином, кампанія виконує подвійну мету, показуючи сам продукт, а також прославляючи свіже молоко та справжні вершки, які входять до його складу.
Реклама з’явиться на пересувних білбордах у Нью-Йорку, Чикаго та Лос-Анджелесі, а також на розтяжках, розміщених біля гастрономів та винних магазинів по всьому Нью-Йорку. Бренд також придбав білборд за межами Фолл-Крік, штат Вісконсін, щоб показати кампанію «в її природному середовищі існування».
«Фанати Філадельфії знають дещо про ідеальний мазок, і ця кампанія слугує реальним, відчутним нагадуванням цієї істини, — говорить Кінан Вайт, старший бренд-менеджер Philadelphia, Kraft Heinz. — Ми хочемо несподівано і творчо по-новому донести до споживача інформацію про продукт і нагадати про те, що робить наш продукт таким особливим».
«Нам подобається, як ця друкована реклама красиво віддає данину поваги джерелу смачного вершкового сиру Philadelphia, водночас передаючи ту апетитну привабливість, яку помічаєш лише з другого погляду», — додав Дін Парадайз, виконавчий креативний директор агенції GUT Miami.