Miu Miu представив нову кампанію сумок 2024 за участю улюблениці моди Джіджі Хадід, яка елегантно продемонструвала фірмову техніку бренду мателассе у культовій сумці цього сезону Wander. Знятий Стівеном Майзелом, рекламний ролик є одою силі жіночності та кольору, натхненний історичними роботами британського фотографині міжвоєнного періоду Евонди Філон Міддлтон, яка вперше використала колір у портретній фотографії.
Відома своєю суфражистською активністю, а також новаторським підходом до кольору та сюрреалізму, який вона застосовувала до своїх фотографій, найвідоміші роботи Евонди відобразили елегантність жінок та світських левиць Британії 1930-х років. Її вплив відображається не лише в захопливій пастельній палітрі сумок бренду Wander та Arcadie, доступних у класичному карамельно-коричневому, насиченому коньячно-червоному, криваво-помаранчевому та променисто-сонячному відтінках, а й у вінтажному стилі Хадід.
Вдихнувши життя в історичне натхнення Евонди, модель демонструє сліпони Miu Miu, сукню з комірцем, яскраві кардигани, культову мініспідницю бренду та інше. Поєднання минулого і сьогодення — це чесна данина першопрохідницькому феміністичному духу Евонди.