McDonald’s UK та креативні партнери Leo Burnett UK відобразили хвилювання очікування доставки у своїй новій зовнішній кампанії «McDelivery Anticipation».
Остання робота Leo Burnett UK для McDonald’s «McDelivery Anticipation», що базується на існуючій творчій платформі «There’s nothing quite like a McDelivery», складається з трьох робіт, знятих відомим фотографом Вільямом Гріном.
На кожному знімку видно, як люди схвильовано визирають з вікон, з нетерпінням чекаючи, коли приїде McDonald’s. Креатив, який зображує людей у їхніх справжніх домівках, ґрунтується на розумінні того, що ніщо не може зрівнятися з хвилюванням очікування на McDelivery.
Робота розміщена на диджитал зовнішніх білбордах з 10 квітня.
Кет Ховкрофт, директор з диджитал технологій та медіа McDonald’s UK, додала: «Ця кампанія відображає нетерпіння, яке ми всі відчуваємо, чекаючи на McDelivery, кожен кадр фіксує ту маленьку мить радості, яка відчувається після прибуття, коли передчуття сніданку з Маку або п’ятничної коробки — це все, про що ви можете думати в ці кілька хвилин. Ми раді втілити цю фанатську правду в життя у веселій кампанії поза домом, яка, як ми сподіваємося, знайде відгук у наших клієнтів».
Джеймс Міллерс та Ендрю Лонг, виконавчі креативні директори Leo Burnett UK, зазначають: «Незважаючи на те, що зараз існує більше можливостей для замовлення їжі онлайн, ніж будь-коли раніше, McDonald’s справді є єдиною категорією — від культових продуктів до пов’язаних з ними ритуалів, немає нічого подібного до McDelivery. Ця остання кампанія спирається на цю платформу, зосереджуючись на почутті очікування, яке нам усім знайоме, коли ми чекаємо на прибуття нашої McDelivery, і демонструючи це за допомогою красивих фотографій».