Greenpeace запросив данців на похорон фіорду
10 Кві 2024, 16:44

Greenpeace запросив данців на похорон фіорду

Greenpeace випустив дивну кампанію, що змушує замислитися над наслідками зміни клімату. Відома своєю серйозною роботою, екологічна організація вносить легкий відтінок у важку тему, що робить її більш цікавою та зрозумілою.

Основна ідея проекту зосереджена на токсичних відходах і добривах сільськогосподарського сектору, які знищують рибу і рослини у водних шляхах Данії. Щоб привернути увагу до шокуючої статистики, організація вирішила провести поминки за водою.

Друкований елемент кампанії, розроблений агентством &Co, візуально вражає, а фраза «Похорон для фіорду», безумовно, також має певний сенс. Гостра метафора викликає відчуття невідкладності, будучи абсолютно нетрадиційною. Трактуючи повідомлення як похорон, Greenpeace викликає в аудиторії почуття втрати і скорботи, а також створює переконливий аргумент для того, щоб люди почали діяти.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Впроваджуючи елементи гумору в свій маркетинг, повідомлення здається більш доступним для мас, у той же час підкреслюючи небезпеку глобального потепління, хоча і в символічній формі.

Ця інтригуюча концепція поєднує в собі горе, надію та гумор і знаменує собою зміну типового стилю комунікації неприбуткових організацій, який часто набуває прямого та обурливого тону.

Розкажіть друзям про новину