Колаборація «Coca-Cola x Marvel: The Heroes» об’єднала найвідоміший у світі безалкогольний напій з культурною силою, що належить компанії Disney, яка охоплює комікси, телебачення та кіно.
Ця колаборація ґрунтується на відносинах між брендами, яким вже понад 60 років, і демонструє, як навіть найбільші бренди споживчих товарів шукають зв’язок зі споживачами через поп-культуру.
«Coca-Cola має довгу історію співпраці з Disney, і дуже приємно мати такі відносини, які заохочують і дозволяють нам продовжувати творчо розвивати себе і наші відносини, — сказав Іслам Ель-Дессукі, глобальний керівник відділу креативної стратегії та контенту торгової марки Coca-Cola. — Ця остання співпраця з Marvel дозволяє нам використати спадщину та спорідненість обох брендів, щоб надати споживачам новий та неочікуваний досвід».
Цей досвід зосереджений навколо лінійки ексклюзивних банок та пляшок напоїв Coca-Cola та Coca-Cola Zero Sugar, на яких зображено понад 30 персонажів у червоних, білих та чорних тонах. На упаковці, що сканується, кожен персонаж відтворюється за допомогою доповненої реальності. Кампанія також включає призи, які варіюються від квитків у кіно та пам’ятних сувенірів до підписок на Disney+ та круїзів Disney Cruises.
Ролик кампанії показав працівницю магазину коміксів, а також персонажів Marvel, зокрема Шибайголову, Чорну вдову та Дедпула, які ожили, щоб доставити пляшку Coca-Cola дівчині.
Світова кампанія охопить Північну Америку, Латинську Америку, Європу, Китай, Японію та Азійсько-Тихоокеанський регіон, демонструючи глобальну присутність як Coke, так і Marvel, і охоплюватиме різноманітні традиційні та диджитал канали.