Nissan створив колекцію кімоно для команд Формули-Е
09 Кві 2024, 12:25

Nissan створив колекцію кімоно для команд Формули-Е

Автомобільний бренд Nissan створив кімоно для 11 команд-учасників Формули-E, дотримуючись японської концепції омотенаші, або «приймати гостей від щирого серця».

Колекцію кімоно створив японський дизайнер Дзюн Накамура.

Кампанія супроводжується роликом, у якому дизайнер пояснив концепцію омотенаші, водночас втілюючи кімоно в життя. Він cказав командам-суперницям: «Влаштовуйтеся зручніше, але не надто зручно».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія була створена з нагоди того, що 30 березня Токіо вперше приймав гонку Формули-E.

Розкажіть друзям про новину