Гумористичний ролик Adidas оспівав популярні стереотипи про німців
09 Кві 2024, 11:47

Гумористичний ролик Adidas оспівав популярні стереотипи про німців

Режисер Санджай Де Сілва представив нову футбольну форму Adidas для збірної Німеччини в гумористичному ролику «Typical German».

Ролик показав відданість Adidas творчості та інноваціям та дослідив стереотипи німецької ідентичності, пропонуючи чудовий погляд на унікальні характеристики країни.

Красу та розмаїття Німеччини разом з популярними кліше оспівали за допомогою типового для німців сухого почуття гумору.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розробкою кампанії займалось агентство Jung von Matt.

Розкажіть друзям про новину