Перший поцілунок чи бургер: ролики Burger King розповіли про найкраще відчуття у житті
09 Кві 2024, 10:40

Перший поцілунок чи бургер: ролики Burger King розповіли про найкраще відчуття у житті

Мережа ресторанів Burger King прагне привернути увагу любителів бургерів по всій Великобританії за допомогою нової бренд-платформи «Foodfillment».

Створена лондонським агентством BBH та вироблена власною креативною продакшн-студією Black Sheep Studios, кампанія «Foodfillment» підкреслила незмінну прихильність Burger King до надання своїм клієнтам можливості втамувати голод.

Кампанія, що складається з трьох кумедних роликів, буде розміщена на телебаченні, зовнішній рекламі, радіо та в магазинах, підкреслюючи «тепле розмите відчуття» після завершення трапези в Burger King.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Зрештою, їжа — це все про задоволення. Але задоволення — це більше, ніж просто відчуття ситості, — каже директорка з маркетингу Burger King UK Кеті Еванс. — Це стосується справжньої якості їжі, смачних інгредієнтів та оптимального співвідношення ціни та якості. Ми раді запустити «Foodfillment», нову бренд-платформу, яка, на нашу думку, ідеально передає це відчуття максимального задоволення».

Ролики показали, як деякі з найрадісніших моментів життя просто не можуть зрівнятися із задоволенням, яке може забезпечити Burger King.

Розкажіть друзям про новину