Burger King розповів про захоплення полум’ям, яке починається з раннього дитинства
05 Кві 2024, 15:02

Burger King розповів про захоплення полум’ям, яке починається з раннього дитинства

Захоплення людей полум’ям існує вже дуже давно, і зазвичай воно починається в дуже ранньому віці. 

Щоб відзначити 70-ту річницю приготування їжі на грилі, мережа фаст-фуд ресторанів Burger King France представила ролик, у якому зображені немовлята, які дивуються своїм святковим тортам. Усіх їх неминуче тягне до полум’я свічки, що стоїть перед ними.

«Це на 100% реальна кампанія, створена без використання штучного інтелекту та ретуші, і повністю складається з відео, розміщених в інтернеті самими батьками», — зазначило агентство Buzzman, яке розробило кампанію.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія триває з 3 квітня в кінотеатрах, у пресі та в соціальних мережах бренду, після чого вона буде поширена на інші країни.

Розкажіть друзям про новину