Чорний гумор є такою ж влучною відповіддю на посягання ШІ на креативну індустрію. І ось кумедний, позбавлений смаку приклад — пародія на глибокі фейки, яка передбачає майбутнє, де ви можете змусити будь-яку мертву знаменитість випороти ваш продукт.
Відео, створене комедійною режисерською командою Nick & Charles, стилізоване під рекламу Keeple.ai, вигаданої (поки що) маркетингової технологічної компанії, яка спеціалізується на залученні «випробуваних життям» знаменитостей до рекламних кампаній.
Один з режисерів, Нік, зіграв представника компанії, який пояснює її послуги, а підроблені Джеймс Гандольфіні, відомий роллю в серіалі «Клан Сопрано», та Джон Леннон із гурту The Beatles продемонстрували результати в дії.
«У Keeple.ai ми прагнемо використовувати передові технології штучного інтелекту, щоб зберегти і вшанувати спадщину улюблених знаменитостей, які покинули наш світ, — йдеться в заяві компанії (також згенерованої штучним інтелектом). — Приєднуйтесь до нас у нашому прагненні безперешкодно інтегрувати минуле у сьогодення, коли ми святкуємо позачасовий блиск тих, хто залишив незгладимий слід у нашій колективній свідомості».
Нік і Чарльз сказали у своїй заяві: «Ми намагалися довести штучний інтелект до його неминучої остаточної форми, щоб довести смішну тезу. На жаль, люди думають, що компанія справжня, а Тедді Рузвельт, заснований ШІ, просто замовив рекламу страхування».
Останніми роками фейки стають все більш витонченими, але воскресіння мертвих знаменитостей у рекламі насправді не є чимось новим. Як, наприклад, у дивному ролику 2007 року від рекламної агенції Crispin Porter Bogusky з Орвіллом Реденбахером (який помер у 1995 році) у головній ролі.