Торти з вуглецем та дрібнодисперсним пилом зобразили проблему забруднення повітря
03 Кві 2024, 13:42

Торти з вуглецем та дрібнодисперсним пилом зобразили проблему забруднення повітря

У рамках унікальної співпраці, що поєднує технології та кулінарне мистецтво, маркетингова компанія RGA об’єдналася з технологічним гігантом Fujitsu, щоб представити проєкт, який є настільки ж просвітницьким, наскільки й нетрадиційним.

Кампанія під назвою «Carbon Cakes» має на меті привернути увагу до вуглецевих слідів та необхідності піклуватися про планету у спосіб, який водночас є чуттєвим та спонукає до роздумів за допомогою улюбленої всіма їжі.

Поєднавши власну технологію Social Digital Twin, яка збирає та моделює екологічні дані для демонстрації впливу забруднення на довкілля, з кулінарним досвідом відомої кондитерки Асако Іваянагі, Fujitsu та RGA створили серію тортів, покликаних спонукати аудиторію замислитися над часто ігнорованою проблемою забруднення повітря.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кожен «вуглецевий торт» випікається з урахуванням рівнів CO2 та PM2.5, отриманих на основі екологічних даних за допомогою симуляцій Social Digital Twin від Fujitsu, що ефективно ілюструє взаємозв’язок між екологічними, соціальними та економічними факторами.

Візуально брудні торти пофарбовані у відтінки чорного та сірого, мають неправильну форму і навмисно створені так, щоб здаватися забрудненими, уособлюючи рівень забруднення повітря, з яким щодня стикається більшість мешканців міст.

Вперше «вуглецеві торти» були представлені на заході в Токіо. Відвідувачам було запропоновано відчути концепцію на смак — у буквальному сенсі цього слова. Люди мали змогу скуштувати ряд вуглецевих тортів, кожен з яких відрізнявся за зовнішнім виглядом залежно від рівня забруднюючих речовин, що в ньому містяться.

Чим темнішим і більш спотвореним був торт, тим вищим був його «рівень забруднення», що надавало яскраве, чуттєве уявлення про вплив забруднення. Серед розмаїття «забруднених» тортів був також варіант «без забруднення», що підкреслює кінцеву мету кампанії — сприяння чистому, більш сталому довкіллю.

Марта Касені, креативна директорка RGA, сказала: «Ми надзвичайно пишаємося тим, що змогли співпрацювати з Fujitsu у цьому важливому проєкті, який дозволив нам поєднати творчість та інновації. Ми сподіваємося, що можливість створити фізичне зображення впливу нашої поведінки на повітря, яким ми дихаємо щодня, допоможе розпочати дискусію і, що ще важливіше, позитивні дії, спрямовані на зміни».

Розкажіть друзям про новину