Пивний бренд Heineken запустив вебзастосунок, спрямований на те, щоб їхні пляшки та бляшанки потрапляли у правильні контейнери.
Trash&Win, який розпочне свою роботу 4 квітня 2024 року, є інноваційною платформою, що заохочує людей брати участь у цій справі, надаючи їм відчутні та захоплюючі винагороди.
Платформу та її реалізацію підтримують компанії Ecovidrio та Ecoembes, які займаються переробкою та екологічним управлінням відходів упаковки, таких як скляні пляшки та металеві бляшанки з-під пива.
Trash&Win ґрунтується на успіху подібного заходу, проведеного Heineken у 2023 році під назвою «Trash Lottery», де на популярних музичних фестивалях, таких як Monegros та Trui Son Fusteret, були встановлені фізичні «розумні» сміттєві баки.
Платформа використовує штучний інтелект на сміттєвих баках і контейнерах в Іспанії, щоб камера телефону розпізнавала їх, переконуючись, що людина принесла пляшки і бляшанки в потрібне місце.
Trash&Win також розпізнає і розглядає кожен шматок сміття Heineken як лотерейний квиток. Люди можуть взяти участь у розіграші, просто викинувши сміття у відповідні сміттєві баки або контейнери, оскільки AR-фільтр на Trash&Win миттєво оголошує результати та повідомляє, що вони виграли.
Платформа, створена креативним агентством LePub та його інноваційно-технологічним хабом LeGarage, буде вперше запущена в Сарагосі, Іспанія, у співпраці з заходом The Champions Burger, що проходитиме в місті з 4 по 14 квітня. Протягом кількох тижнів учасники зможуть виграти квитки на головні музичні фестивалі Іспанії, квитки на матчі Ліги чемпіонів УЄФА, вечері в найкращих ресторанах міста та інші призи.
У майбутньому компанія має намір розгорнути платформу Trash&Win на більшій кількості ринків, заохочуючи споживачів отримувати винагороду просто за відповідальну утилізацію пляшок і бляшанок Heineken.