Черевики, «зручно» складені біля стіни, купи невипраного або розгорнутого одягу, відкладені «на потім», та іграшки, складені в кутку для «легкого доступу» — ці імпровізовані домашні рішення для повсякденного безладу послужили натхненням для останньої колекції IKEA Singapore.
Колекція, що вийшла до Дня сміху та отримала зухвалу назву INVSBÅL (гра слів «невидимий»), включає прозорий кошик для білизни, прозору рамку для фотографій, а також безбарвні ящики для зберігання та прозорі полиці для взуття.
Колекція навмисно нагадує зручні рішення, які не вирішують повною мірою повсякденні проблеми домашнього безладу, але з часом стають частиною дому — просто тому, що люди до них звикають.
Створена у партнерстві з агенцією The Secret Little Agency, IKEA Singapore представила колекцію INVSBÅL в Instagram та TikTok із зображеннями товарів, які не очікують побачити в IKEA.
Зняті в реальних будинках і з реальними повсякденними безладними ситуаціями, кожен візуальний образ ніби демонструє продукт INVSBÅL, який пропонує «вирішити» безлад за низьку ціну — всього за $1,04. Уважне око помітить, що в кадрі немає жодного реального продукту, а цінник натякає на те, що вся колекція — це першоквітневий жарт.
Хоча товари можуть бути вигаданими, колекція INVSBÅL має на меті слугувати реальній меті — пролити світло на безлад, який так легко не помітити, і ненав’язливо підштовхнути домовласників до пошуку кращих рішень для дому разом з ІКЕА.
«Ми знали, що будь-який інший бренд вхопиться за можливість поділитися смішним жартом або розіграшем на День сміху. Але ми хотіли вийти за рамки цього і використати День сміху як платформу, щоб висвітлити реальну больову точку в будинках сінгапурців і запропонувати реальне рішення — але в радісній і безтурботній формі», — зазначила команда The Secret Little Agency.
Щоб досягти цієї мети, пости перенаправляють користувачів на вебсторінку ІКЕА, яка містить більш детальну інформацію про колекцію INVSBÅL, але також розумно спонукає відвідувачів переглянути інші існуючі колекції та товари ІКЕА.
Щоб допомоги кожному в боротьбі з безладом у своїх домівках, ІКЕА Singapore також створила новий тренд в Instagram-сториз, запрошуючи шанувальників фотографувати та ділитися фотографіями своїх власних рішень INVSBÅL вдома.
Кожна публікація дає користувачам шанс виграти подарункові картки ІКЕА вартістю $41, які вони можуть використати для придбання товарів для дому ІКЕА на заміну своїм предметам INVSBÅL, по суті, перетворюючи цю вигадану колекцію на реальні рішення для дому.
Цей соціальний конкурс триватиме до 2 квітня 2024 року. Користувачі можуть надсилати скільки завгодно фотографій, а переможців буде оголошено найближчим часом.