Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2024 анонсує журі, до якого долучились провідні світові експерти в галузі рекламної індустрії.
Члени журі КМФР відібрані із особливою увагою, адже до нього входять міжнародні фахівці, які мають досвід участі та перемоги на найпрестижніших світових рекламних конкурсах, включно з Cannes Lions.
До перших членів міжнародного журі КМФР 2024 увійшли:
- Pablo Dominguez Agregan, Group Creative Director, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Польща;
- Lia Bira, Creative Director, McCann Worldgroup Bucharest, Румунія;
- Nicolás López, Chief Creative Director, Partner, Loca Santiago, Чілі;
- Prerna Mehra, Creative Director & Head of Art, MullenLowe MENA, ОАЕ;
- Mariana Peluffo, Global Creative Director, Publicis One Touch, Німеччина;
- Bobby Petrov, Creative & Strategy Director, All Channels Group, Болгарія;
- Sean Poropat, Chief Creative Director, Co-Owner, Studio SONDA, Угорщина;
- Sari-Liia Tonttila, Managing Director, Ahjo Communications, Фінляндія;
- Jure Tovrljan, Executive Creative Director, Pristop, Словенія;
- Jean Benaim, Head of Strategy and Media Creativity, Havas Media Network, Франція;
- Nikola Foktova, Creative Director, Leo Burnett Prague and MSL, Чехія;
- Sebastian Haus, Creative Director, Accenture Song, Німеччина;
- Vince McSweeney, Chief Creative Officer, McCann Central, Велика Британія;
- Juha-Matti Nieminen, Executive Producer, CEO, Directors Guild Helsinki, Фінляндія;
- Catalin Rusu, Chief Creative Officer, CEO, Rusu+Bortun, Румунія;
- Michal Sek, Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi, Польща;
- Tao Legêne Thomsen, Founder & Creative Partner, Innovation, STAN — The Fandom Agency, Данія;
- Vesselin Trandov, Senior Copywriter, The Smarts, Болгарія;
У 2024 році конкурсні роботи КМФР будуть оцінювати 6 міжнародних команд журі та одна клієнтська команда, утворена з представників рекламодавців. Наразі представлені члени журі належать до різних груп міжнародних команд журі.
Оголошення решти членів журі відбудеться незабаром, після чого будуть анонсовані склади команд.
Конкурсна програма КМФР поділена на 4 блоки, кожен з яких включає конкурси та категорії, що відображають ключові напрямки в рекламі та креативній галузі.
- Блок A. CREATIVE COMMUNICATIONS орієнтований на велику креативну ідею в різних дисциплінах.
- Блок B. CRAFT/ TECHNOLOGY визначає креативну досконалість та блискуче виконання в ключових сегментах рекламного та комунікаційного продакшн процесу, а також творче використання технологій та технік, де технологія відіграє важливу роль у комунікації.
- Блок C. SOCIAL GOALS CONTESTS нагороджує кампанії, які використовують креативні комунікації для створення змін і позитивного впливу на світ.
- Блок D. CLIENT`S VIEW сфокусований на креативності, оригінальності творчого рішення для вирішення бізнес задач в тій чи іншій індустріальній категорії, того чи іншого продукту чи послуги.
Regular Deadline — 1 квітня. Прийом робіт відкрито на сайті.
Фестиваль проводиться в межах Ukrainian Creative Stories. Генеральний партнер події 2024 — Нова Пошта, яка доставляє перемоги.