Рекламний трюк чи ДТП: фургон оптичної компанії «застряг» на паркувальному стовпчику
26 Бер 2024, 11:36

Рекламний трюк чи ДТП: фургон оптичної компанії «застряг» на паркувальному стовпчику

Кумедний поворот подій стався з водієм фургона британської компанії з продажу оптичної техніки Specsavers, який опинився у скрутному становищі після того, як його транспортний засіб застряг на паркувальному стовпчику.

Цей інцидент не залишив байдужими користувачів соціальних мереж, багато з яких закликали водія прислухатися до письмових порад, зазначених на фургоні.

Застряглий транспортний засіб супроводжувався попереджувальним знаком, на якому чітко зазначалося: «Обережно, працюють автоматичні стовпчики. Стоянка заборонена». Незважаючи на цю чітку інструкцію, водій, схоже, не звернув уваги на пам’ятку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ейден МакНеліс, який приїхав до Единбурга на вихідні, не повірив своїм очам, коли натрапив на цю комічну сцену. «Це було фантастично, я був у захваті, коли натрапив на фургон, — поділився він. — Я шукав пошкодження, тому не думаю, що хтось міг постраждати. Але я впевнений, що водієві довелося б мати незручну розмову на роботі!».

Додаючи іронії, МакНеліс помітив, що всі довколишні автобусні зупинки були прикрашені рекламою Specsavers. «А потім ви бачите їхній фургон на стовпчику… Ви не могли цього вигадати», — сказав він.

Зображенням цієї пригоди МакНеліс поділився в соціальній мережі X з підписом: «Треба було йти до… О, зачекайте». Пост швидко став вірусним, а користувачі знайшли в ситуації гумор.

Однак деякі скептики висловили сумніви щодо цього інциденту.

Маркетингова команда Specsavers відома своїми вигадливими та гумористичними кампаніями, які часто стають вірусними в X. Багато користувачів підозрюють, що цей інцидент може бути ретельно продуманим рекламним трюком.

Незалежно від того, чи була це справжня помилка, чи хитрий маркетинговий хід, одне можна сказати напевно — водій фургона Specsavers мав би звернути більше уваги на попереджувальний знак.

Розкажіть друзям про новину