Агентство FCB London запустило нову сміливу кампанію «Get Comfortable» для найбільшого у Великій Британії виробника туалетного паперу Andrex від Kimberley-Clark, яка має на меті заохотити британців покінчити з туалетним табу.
Кампанія складається з двох 60-секундних роликів, які оспівують акт випорожнення та радість, яку він приносить. Платформа відмовилася від звичних категорійних тропів, таких як зйомки продуктів у чистих ванних кімнатах, на користь смішних, візуально вражаючих фільмів та розумного копірайтингу.
У першому ролику жінка в офісі стверджує своє домінування над колегами, впевнено прямуючи до туалету, підтримуючи при цьому вкрай некомфортний зоровий контакт із колегами.
На другій, менш бентежній роботі, показано результат процесу, де чоловік насолоджується часом. проведеним у вбиральні.
«Ми завжди вміли розповідати людям про те, що робимо чудові продукти, але ця кампанія йде глибше. Ми провели багато поведінкових досліджень… і виявили, що існує сором і збентеження щодо відвідування туалету, які заважають людям робити правильний вибір щодо свого здоров’я», — сказав Метт Стоун, директор з маркетингу Kimberley-Clark у Великобританії та Ірландії.
Наприклад, Andrex виявив, що у Великій Британії неймовірно поширений страх користуватися громадськими туалетами. Половина британців зізнаються, що сором’язливість за свій кишечник заважає їм випорожнятися в туалеті на роботі або в будинку романтичного партнера, а 41% навіть бояться робити це в гостях у своїх родичів.
Фільми, зняті режисером Андреасом Нільссоном, прагнуть вийти за рамки традиційної реклами Андрекс і будуть підтримані набором нестандартних зовнішніх активів.
Головний креативний директор FCB London Оуен Лі додав: «Ця смілива, нова платформа бренду Andrex знаменує собою повний відхід від кампаній, орієнтованих на продукт. І найголовніше в кампанії «Get Comfortable» — це те, що вона не лише виділить Andrex серед інших брендів, але й покладе початок вкрай необхідній розмові серед британців про наші туалетні заборони».