Бренд чоловічої косметики Axe вирішив кинути виклик гіганту розкоші Tom Ford.
Кампанія протиставила новинку колекції вишуканих ароматів Axe Black Vanilla, аромату Tom Ford Tobacco Vanille, який продається за ціною 195 доларів.
Ця кампанія, розроблена агентством The Martin Agency, стала найбільшою глобальною ініціативою Axe за останні роки.
У рекламному ролику знялися талановиті інфлюенсери, серед яких Брендон Белоті, Шаріф О’Ніл, Чіні Огвуміке та Кріс Дженкінс, які проводять сліпі тести ароматів. Більшість (не всі) з них віддали перевагу аромату Axe, а не Tom Ford.
Ця кампанія є продовженням успішної кампанії «Flip The Haters», яка покликана розвіяти негативні стереотипи про бренд і довести, що його аромати — це більше, ніж просто аромати для роздягалень.
До цього бренд розмістив загадковий ароматизований білборд, щоб дражнити перехожих грайливим викликом: чи пахне він краще за аромат вартістю 200 фунтів стерлінгів?
Кампанія розпочалася після нещодавнього сліпого тесту ароматів, яке показало, що 74% з 220 чоловіків у віці від 16 до 34 років віддали перевагу аромату Axe Black Vanilla, а не Tobacco Vanille від Tom Ford.
У Сполучених Штатах 30-секундні телевізійні ролики транслюватимуться під час Березневого божевілля, а також будуть широко представлені на стримінгових сервісах та YouTube.
Фізичні та цифрові білборди розміщені у місцях з високим трафіком від Сіднея, Австралія, до Великобританії, Ірландії та торгового центру Ітон-Центр в Торонто. У Великій Британії кампанія проходить на понад 750 диджитал майданчиках зовнішньої реклами вздовж берегів Темзи.
Але на цьому кампанія не закінчується. Диджитал банери будуть розміщені в магазинах Target та Walmart по всій країні, у той час як соціальні медіа-платформи будуть наповнені власними каналами Axe та глобальним просуванням від TikTok-інфлюенсерів.