Музей Вікторії та Альберта у Великій Британії заховав унікальні об’єкти по всій країні, кожен з яких несе варіацію на тему: «Якщо вам це цікаво, то це у V&A».
Передісторія полягає в тому, що 75% людей у Великій Британії чули про V&A, але лише 33% знають, що це означає, і лише 19% молодих людей знають про це. Агенція adam&eveDDB поставила собі за мету зробити V&A більш значущим для людей на особистому рівні. І з 2,8 мільйонами об’єктів у постійній колекції музею тут знайдеться щось для кожного.
Агенція працювала з десятками кваліфікованих креаторів, щоб створити низку унікальних об’єктів, які будуть цікавими для різних груп. Серед них: столітня срібна кружка з вигравіруваним унікальним посланням, яка була захована у популярному місці для пошуку металів в Оксфордширі; 120-річна відреставрована книга, що знаходилась у вінтажній книгарні; бойовий прапор ручної роботи, який був продемонстрований учасником реконструкції бою в бронежилеті тощо.
Кампанія також включає в себе Instagram-ролики, створені за участю нішевих інфлюенсерів, таких як @Wainwrightbookbinding @Me.Old.China та @hookednbusy, а також ролики для TikTok.
Об’єкти — це лише частина кампанії. Окремі зовнішні, диджитал та соціальні медіа-реклами, що демонструють 70 об’єктів з колекції V&A, охопили найрізноманітніші інтереси, щоб привернути увагу якомога більшої кількості людей.
«Як сім’я музеїв, присвячених силі творчості, наша місія полягає в тому, щоб відстоювати дизайн і творчість у всіх її формах для всіх, — сказала Софі Раус, керівниця відділу інтегрованого маркетингу та інсайту Музею Вікторії та Альберта. — Наша нова кампанія дає людям можливість насолоджуватися усіма неймовірними речами, якими вони захоплюються, разом з нами. Ми тут не для того, щоб визначати, що таке творчість, ми тут для того, щоб дати людям простір для того, щоб вони самі визначали її та знаходили в цьому радість. Інклюзивність та багатогранність кампанії дозволяє нам цілеспрямовано використовувати популярну культуру та тренди. Це доводить, що у V&A дійсно є щось для кожного».
«Можливість заробляти на життя творчістю — це подарунок. Робити їх для дому творчості — це унікальний привілей, — сказав Марк Шенлі, креативний директор adam&eveDDB. — Ця кампанія позиціонує V&A як такий, що має в своїй колекції щось для вас, незалежно від того, чим ви захоплюєтесь. Футбол? Мода? Flappy Bird? Так, вони всі є у V&A. Коштовності? Так. Зоряні війни? Багато чого. Найстаріший, найкрасивіший та історично важливий килим у світі. Так, він у них теж є. І 2,8 мільйона інших речей. Приходьте до V&A і переконайтеся самі. Ви не будете розчаровані».